قلم کوچک متـ ـین

قلم رانده می شود و من کشیده می شوم

قلم کوچک متـ ـین

قلم رانده می شود و من کشیده می شوم

«هر که کتابی سازد یا چیزی بر جایی نویسد، لابد در دل کند این سخن قومی فراستانند و قومی رد کنند و اگر نه چنین کند رنجور گردد و در جمله کارها چنین است.»

دنبال شوندگان
این وبلاگ برای همیشه بسته شد. ۸ اسفند ۱۳۹۹.

تجدید نظر

يكشنبه, ۵ دی ۱۳۹۵، ۰۵:۴۳ ب.ظ

گاهی آدم باید ترمز کنه

بزنه بغل

پیاده شه

یه نگاه بندازه

خاطراتو مرور کنه

کاراشو

حرفاشو

فکراشو

ورنداز کنه

یه کم فک کنه

ببینه این خودشه؟


اگه خودش بود

دوباره سوار شه

گاز بده


ولی!


ولی اگه خودش نبود

سر خرو کج کنه...


خیلی وقته این کارو نکردم!


امروز دوباره یه تلنگر خوردم


این منم؟

نه!

فک نکنم!

میخوام یه کوچولو اعتراف کنم!


بیشتر یادآوریه!

آن چه گذشت...

ولی میخوام بنویسم تا یادم باشه!


فردا که رفتم دانشگاه

فردا که ازدواج کردم

فردا که پدر شدم

فردا که به بیکارای جامعه اضافه شدم

چشامو نبندم!

همینجوری

حرف بزنم!


یادم باشه

کی بودم

چیکار کردم


شمام این کارو بکنید :)

  • مـ ‌ـت

تجدید نظر

متـ ـین

نظرات  (۱۶)

  • 💖 miss fatemeh 💖
  • بیگ لااااااااایک *__*
    پاسخ:
    ^__^
  • ف.ع ‏ ‏‏ ‏
  • خیلی وقتا این کارو میکنم هم حس خوبی داره هم بد!تلفیقیه!!
    پاسخ:
    آره! اما نتیجه ش به نظرم مثبته حتی اگه حس بدی بهمون دست بده
  • امیرحسین تنها
  • یکی از خوبیای وبلاگ نویسی همینه که سالهای بعد میتونی بخونیش و ببینی چی بودی
    پاسخ:
    آره دقیقا :)
  • محمدرضا عاشوری
  • به شدت حرف زیبایی زدی
    پاسخ:
    تشکر :)
  • پایدار ...!
  • اوهوم..لایک....
    پاسخ:
    تشکر :)
  • تنهاوَش ...
  • بسیار هم عالی! خوب حرفی زدین :)
    پاسخ:
    تشکر
    نکته المپیادیه اصن...:))
    من هر چند وقت یبار میشینیم دفترخاطراتای قبلیمو ورق میزنم...حسی که موقع خوندنش دارم غیر قابل وصفه واقعا!!
    پاسخ:
    حس خوبیه :)
  • سید الظلام
  • خاطراتیکه جز درد برام چیزی نداره
    مرور نکردنش بهتره
    پاسخ:
    الزاما قرار نیست شیرین باشه!
    از خاطرات تلخ میشه بیشتر یاد گرفت حتی
  • صحاف امین
  • سلام وسپاس از حضورتان
    پاسخ:
    حضورم در کجا؟
    تصمیم خوبیه!
    شمام کنکوری هستی؟!
    اینجا کنکوری... اونجا کنکوری...
    همه جا کنکوری...
    پاسخ:
    اره منم کنکوری ام!
    این روز ها همه کنکور می دهند
    شما چطور؟ :دی!
    ما نیز کنکور میدهیم :دی
    همه کنکور تجربی میدهند
    شما چطور؟ :دی!
    پاسخ:
    تسلیت میگم :دی
    + ما هم همین طور :(
    هوففف...

    شما هم پس میخواید پزشک بشید... میشید ان شاءالله...
    پاسخ:
    خخخخ! چی بگم!
    دارم میخونم دیگه! حالا یهو دیدی شانس منم گرفت :/
    شانسی نیست که... بخونید... قطعا میشه... مگه اونایی که شدن کی بودن؟!
    یکی مثل ما... والا...
    پاسخ:
    چی بگم :/
  • لیمو ترش🍋
  • فکر نمی کنید اگ خودش نبود راجع ب عاملش باید فکر کرد؟!
    بعضی اوقات عادم خودشو زور ی ماسک و ی فیلتر پنهان میکنه تا از خودش مراقبت کنه... وقتی ب کارات فکر میکنی میبینی عه!این من نیستم ک! اگ خود واقعیم بود فلان جور انجامش میداد و احتمالا بعدش ب فنا میرفت!!!!
    پاسخ:
    به نظر من اگه خودش نبود باید خودش باشه!
    اگر نمیتونه خودش باشه (بسته به شرایط) باید خودشرو عوض کنه!
    میفهمم چی میگین، تا زمانیکه ماسک بزنیم، ما اون ماسکه هستیم! نه چیزی که پشت ماسک مخفی شده!
    همه ی اینا واسه ادامه دادن ادامه دادن .....
    پاسخ:
    واو :|
  • خانم والیوم
  • هوووم...
    کار جالبیه

    نه این من نیستم
    پاسخ:
    اره!

    پس خودت باش :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">