قلم کوچک متـ ـین

قلم رانده می شود و من کشیده می شوم

قلم کوچک متـ ـین

قلم رانده می شود و من کشیده می شوم

«هر که کتابی سازد یا چیزی بر جایی نویسد، لابد در دل کند این سخن قومی فراستانند و قومی رد کنند و اگر نه چنین کند رنجور گردد و در جمله کارها چنین است.»

دنبال شوندگان
این وبلاگ برای همیشه بسته شد. ۸ اسفند ۱۳۹۹.

خوانندگان خاموش

چهارشنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۰۶:۳۰ ب.ظ

خواننده ی خاموش یعنی کسیکه نوشته های وبلاگتو میخونه و برات کامنت میزاره و از کامنتاش کاملا پیداست که واقعا دنبال می کنه نوشته هات رو! اما در مقابل تو اصلا نمی دونی اون شخص کیه؟ و هیچ راه ارتباطی هم باهاش نداری، یعنی یک رابطه ی کاملا یک طرفه، فقط حق داری بعد از نوشتن هر پست منتظر کامنتش باشی و بعد از دیدن اسمش تو لیست کامنتا ذوق کنی و با خودت بگی خدا رو شکر هنوز میاد و میخونه! اما این فکر مثل مته مختو سوراخ می کنه که اگه از فردا دیگه نیاد چی؟ خیلی از دوستای مجازی برات مهم اند، براشون نگران میشی، یه مدتی ازشون خبری نشه میری سراغشون و می پرسی چته؟ چی شده؟ چرا ساکتی؟ چرا کم پیدایی؟ ولی این آشنای غریبه، هیچ راهی نداری حالشو بپرسی! شاید جذابیتش به همین مخفی بودنشه ولی فکر نبودنش ته دلتو خالی می کنه!بهش عادت کردی! تا جایی که اگه نباشه حس می کنی یه چیزی کمه!

سه سال پیش، اون زمانیکه قابلیت دنبال کردن تو بیان نبود! یه خواننده ی خاموش داشتم به اسم سیما! همه نوشته هامو دنبال می کرد، اون زمان کلا رنگ و طعم نوشته هام فرق می کرد ولی خوب سیما یه خواننده ی خوب بود، آی پی سیما از همدان بود واسه همین بهش می گفتم سیما همدانی! یه روز بعد از چند ماه سیما یه کامنت گذاشت و نوشت که دیگه نمیتونه بیاد اینترنت و فقط یه شماره موبایل نوشت برام! خیلی با خودم کلنجار رفتم که بهش زنگ بزنم یا نه!؟ اما تصمیم گرفتم زنگ نزنم، شماره رو با نام سیما همدانی تو گوشیم سیو کردم و دیگه بهش فکر نکردم، بعد از اینکه سیما رفت، دیگه وبلاگو به روز نکردم اما حذفش هم نکردم، الآن عمر اون وبلاگ 1003 روزه به حساب بیان! اما هنوز که هنوزه تا اسم وبلاگ نویسی میاد، اسم سیما میاد جلو چشام! تقریبا یک سال پیش تصمیم گرفتم به همون شماره هه زنگ بزنم، اما خاموش بود :(

به همین دلیل من دو تا تصمیم اساسی تو زندگیم گرفتم: یکی اینکه خواننده ی خاموش بقیه نباشم، شیرینه اما به وقتش تلخی های خودش هم داره! دوم اینکه هیچوقت شماره مو عوض نکنم تا حتی اگه بعد از ده سال یه آشنای قدیمی دلش برام تنگ شد و زنگ زد یا نه اصلا بهم کار داشت و اس داد، در دسترس باشم :)

الآن هم تو لیست دنبال کننده ها یه نفر خاموشه و یه خواننده ی خاموش هم دارم، احتمالا اون دنبال کننده همین خواننده ست! حالا هر چی :| از طریق این پست میخوام بهش بگم:«درسته ناشناسی و من نمیشناسمت، اما باور کن مثل یک دوست صمیمی احساست می کنم! الآن اینارو نگفتم که شماره تو برام بنویسی :دی! ولی حواست باشه، فک نکنی چون ناشناسی هر وخ بخوای میتونی بری و پشت سرت هم نگاه نکنی» با تچکر! متـ ـین.



+ دوستان این بغل، سمت چپ یه چیزی نوشتم تحت عنوان توضیح وبلاگ! کسی تا حالا خونده اینو؟ منظورشو فهمیده عایا؟؟

نظرات  (۱۷)

احساس میکنم دو خط اولت مشکل مفهومی داره دکتر!😄..خواننده ی خاموش کسیه که میخونه ولی کامنت نمیزاره،اون خواننده ی ناشناسه که میخونه کامنتم میذاره:)
+ شما در اینجا رو تخته نکن،به حول قوه ی الهی ناشناسا هم شناسایی میشن..
پاسخ:
عجب! بعله! ببخشید حق با شماست :/
+ چشم! من از اینجا نمیرم، ببینیم و تعریف کنیم :)
  • ف.ع ‏ ‏‏ ‏
  • بله من خوندم :) منظورشم فهمیدم مخصوصا اون اخرش که میگه همه کارا یه روال اینچنینی داره...
    اون تصمیم دوم خیلی درسته خیلللی ...ادمایی که بی خبر شماره شونو عوض میکنن درک نمیکنم و اینکه بعد از چند مدت حتی میبینی اصلا شماره دست یکی دیگه ست وحشتناکه :|
    پاسخ:
    احسنت، ایول، آفرین بر روان پاکت :) کاملا موافقم باهات
  • مسافر هستم
  • نه نفهمیدم
    یعنی چی؟
    پاسخ:
    ینی هر کاری کنی مردم بازم حرف در میارن، پس توجه نکن و سرت به کارت گرم باشه ؛)
  • 🍁 غزاله زند
  • خاموش نباشید دیگه،عه! :)
    پاسخ:
    مرسی از توجهت :دی
  • پسر روانشناس
  • درسته ناشناسی و من نمیشناسمت، اما باور کن مثل یک دوست صمیمی احساست می کنم!
    با این حرف احساسی قشنگی که نوشتی بعید می دونم اون خواننده دیگه بخواد خاموش بمونه :))
    پاسخ:
    خخخخخ! من و احساس؟؟؟ از دستم در رفت :دی
    سیما کجایی؟ عزیییزم کجااایی؟
    کجایی تو بی من؟ تو بی من کجایی؟

    سیما خاموش نبوده..خاموشی بوده ک روشن شده پس روشنی بوده ک ناشناسه:||

    من کلی خاننده خاموش دازم-_- با یه دنبال کننده خاموش-_- دوس دارم بدونم کین:))
    پاسخ:
    خخخخخخ! داغان P:
  • زَهـ ــــــ ـرآ ـهـَ ـسـ ـتـَـ ـمـ
  • واقعا نمیدونم چی بگم درمورد این پست اما مطمئنم زیادی احساساتی شدی که همچین چیزی و نوشتی

    ادبیاتم ضعیفه فقط فهمیدم از جامی ِ و این از اون سخنای پر نابش ِ
    پاسخ:
    بابا من احساساتی نمیشم، گیر ندین -_-
    + آفرین! سرچ کردی تو گوگل یا جایی خوندی که از جامیه؟ :)
    شمارتو سالی ٢ بار عوض کن کسی نتونه پیدات کنه :))
    اونی که بخواد حال آدم رو بپرسه تو همون ٦ ماه سراغی ازت میگیره -_-
    پاسخ:
    اینم نظریه! شاید اگه همون موقع زنگ میزدم سیما هم جواب میداد! چمدونم :|
  • سِناتور تِد
  • موافقیم!
    پاسخ:
    آفرین :)
    من اعتراف کنم
    با خوندن این پستک حس عذاب وجدان بهم دست داد واقعیت ک ن حقیقت قضیهه اینع من 99درصد وب هایی ک دنبال می کنم و میخونمشون خاموشم دیگ حال میده ن واقعیت ش ک ن حقیقتش حال کامنت گذاشتن ندارم...حالا شاید غیر از من خاننده خاموش دگری باشد ندانم...اما اعتراف کردم ولی وجدانی همون روال خودمو ا امه میدم...اون انتظار برای کامنتم ک کامل درک کردم و می کنم از ادم هایی ک منتظرشونی...
    خلا3من ب همه چی اعتراف کردم
    در ضمن اگ ی وق خاستید تغییر مکان بدید حواستون ب جامعه ی با فرهنگ و اروم ما خاموشی ها باشه تشکرات
    پاسخ:
    به به! یکی یکی خودتونو نشون بدین!! باز خوبه که اعتراف کردی عذاب وجدان نداشته باشی :دی
    + باشه! اگه خواستم نقل مکان کنم حتما خبر میدم :))
    خیلی بده ...که یکی نظر بده وهیچ راه ارتباطی برات نزاره...
    دردناکه...
    پاسخ:
    آره خعلی :(
    هوم من یه نظر دیه ای دارم
    خواننده ی خاموش ینی من:دی با قدرت!
    شاید حدود۳۰ تا وبلاگ رو میخونم اما تا حالا فقد برا ۳ یا ۴ تاشون کامنت گذاشتم:دییییی
    میام میخونم و بقیه رو تو کف میزارم ک کیه این طرف=)))
    راستی
    هم استانی ما ک هستین؛هم شهری ما نیستین اما.همسایمون از لحاظ شهر نمیشین یوخ؟
    پاسخ:
    بعله! یکی دیگه هم لو رفت :|
    خوبه باز خودتونو نشون میدین P:
    ازین به بعد برا منم کامنت بزار! مرسی عه :)
    شما کدوم استان و شهر هستی؟
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    همجوار امام رئوف هستیم:)
    **** **** شهرستان خراسان رضوی؛یه شعر کوچیک و داغون:دی
    ****** اسمش
    پاسخ:
    ما اون وری ترین هستیم P:
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    ******؟
    پاسخ:
    اونجا خیلی کوچیک تر از این حرفاست، دویست هزار؟؟ اصن به قیافه ش میخوره؟؟
    اون یکی شهر که کنارشه :)
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    متین ******* **** هستید؟؟
    پاسخ:
    نه :/
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    اوکی **** ***
    چه اسم و فامیل طویلی دارین!
    پاسخ:
    آمارمو در آوردی یعنی؟؟؟
    من نه
    دوستان درآوردن
    بیکارن دیه
    پاسخ:
    عجب دوستانی D:

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">