قلم کوچک متـ ـین

قلم رانده می شود و من کشیده می شوم

قلم کوچک متـ ـین

قلم رانده می شود و من کشیده می شوم

«هر که کتابی سازد یا چیزی بر جایی نویسد، لابد در دل کند این سخن قومی فراستانند و قومی رد کنند و اگر نه چنین کند رنجور گردد و در جمله کارها چنین است.»

دنبال شوندگان
این وبلاگ برای همیشه بسته شد. ۸ اسفند ۱۳۹۹.

من مثل شما نیستم

چهارشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۲۱ ب.ظ

آدما با هم متفاوت ان، هر آدمی یه شکل خاصی داره، ظاهر منظورم نیستا، اگه به ظاهر باشه یه میلیارد آدم تو چین هستن انگار از تو دستگاه فتوکپی اومدن بیرون! اگه من رئیس دنیا (!!!!) بشم اسم چینو می گذارم پدر فتوکپی، لا مصبا (البته بعضیاشون مذهب دارن) همه چی کپی می کنن، از پرچمِ جمهوریِ اسلامیِ صد در صد مستقلِ ایران گرفته تا خودکارِ تویِ اتاقِ رئیس جمهور در کاخ سفید! جنس چینی هم سه ویژگی اصلی داره: قیمت کم، کیفیت کم، دوام بالا! اگه اون بخشِ کیفیت کم رو فاکتور بگیریم، دو شاخصِ دیگه یِ جنسِ چینی دقیقا همون چیزیه که 99 درصد خانواده های ایرانی دنبالش هستن :| خانواده اینجانب هم یک خانواده از نژاد پاک پارس هستند خخخخخخ!! در حدی این خانواده آریاییه که احتمال می دم خودِ منو هم از چین آورده باشن! البته بابام یه چیزایی می گفت در مورد این که منو از بالای قله ی کوه آوردن و این حرفا...!

کلام از دستم در رفت، ببخشید! داشتم می گفتم آدما با هم متفاوت ان، هر آدمی یه شکل خاصی داره، اما حرف من اینه که آدما با عین تفاوت هایی که دارن شباهت هایی هم دارن، مردم یه منطقه از دنیا که زبان و فرهنگشون یکیه، سلایقشون هم به هم شبیهه! مثلا چینیا یه سری غذا ها دارن که ما وقتی عکسشو می بینیم خدا رو به جد بزرگوار سید حاج داش میر کربلایی ابراهیم رئیسی قسم می دیم که تمومش کن راحت شیم! اما اونا می خورن و عین خیالشون هم نیست که ملخه داره تو دهنشون وول می خوره :|

می بینین تو رو خدا؟ هی می خوام حرف بزنم چین نمی گذاره کلام منعقد بشه! اگه من رئیس ایران (!(!)) بشم چین رو هم به لیست استکبار جهانی اضافه می کنم و دستور مرگ بر چین صادر می کنم البته این که رئیس فعلی ازین حرکتا نمی زنه از تیزبینیِ ایشون هست، کافیه هر چینی یه سنگ بندازه تا مایی که استاد سنگساریم خودمون سنگسار شیم -_-

ایشالا بعدا بهتون حرفمو خواهم گفت، فعلا در همین حد بدونید من مثل شما نیستم!!

________

پـ. نـ. برادران تیزبین پلیس فتا: واسه سیاسی شدن پست ببخشید! دلم یه کم گرفته فقط، قول می دم از پست بعدی دیگه حرفای بد بد نزنم :)

پـ.نـ نظر سنجی: به نظرتون توصیف بی شعوری با طنز در افزایش شعور خواننده تاثیر داره؟ مثل اخلاق الشراف زاکانی!

  • مـ ‌ـت

متین

نظرات  (۱۸)

دلم نمی خواد برای پستای سیاسی نظر بذارم! :)
حتی اگه طنز باشه و استاد نوشته باشه...

با این حال...اگه کاندیدا (چه جهان چه ایران) شدی من بهت رای می دم! >_(این حرف نشان دهنده ی موافقتم با پستت بود عایا؟!)
پاسخ:
سیاسی نبود که :| فقط آخرش اشاره ی ریز کردم، همین!
+ از کی تا حالا شدم استاد؟ o_O

مرسی :) حالا من 7 رای دارم D: اصن پستم چیزی نبود که موافقت یا مخالفت کنی!!
  • خانوم ربات
  • ههههه
    پ ن : بستگی ب درجه شعور یا بی شعوریش داره دیگ :/
    پاسخ:
    :)
    خوب فرض کنیم خواننده بی شعوره و می خوایم غیر مستقیم بهش بفهمونیم بی شعوری خوب نیست!
  • الیــــ ــــوت
  • هی منتظر بودم یه جوری حجاب رو ربط بدی به قضیه. چه عجب از حجاب کشیدی بیرون :)
    دلیل اضافه کردن چین به لیست رو نگفتی!

    پـ.نـ نظرسنجی: به نظرم داره، خیلی زیاد.
    پاسخ:
    ایول! یه خواننده ی پر و پا قرص داریم اینجا D: نگران نباش، فقط ترسیدم این یکی وبلاگ هم یهو ببندن :|
    همین که هر چی می خوام بگم، رشته کلام به خاطر چینِ مستکبر از دستم خارج میشه -_-

    مرسی :)
    به نظر من اگه طرف ایرانی باشه،اصلا تو افزایش شعورش تاثیر نداره😂
    پاسخ:
    مرسی :|
    دقت کن استاد...من به طنز بودن و استاد بودنت (همون خوب نوشتنت) اشاره کردم!
    و منظورم از سیاسی بودن همون تیکه رئیس فعلیه!

    در مورد نظر سنجی! مهران مدیری داره تلاش می کنه >__
    خوب حالا شما موافقت منو بذار پای خوش اومدنم از این پست >_
    پاسخ:
    حرفی ندارم! :/

    مهران مدیری جثور نیست! به خاطر قوانین خیلی محتاطه! اما من منظورم خیلی رک و بی پروا نوشتنه
    آها...اصلا هم سیاسی نبود! قد پشیزی حتی!
    من برم به فیل عزیزم بامبو بدم! :)
    پاسخ:
    نه بابا سیاسی کجا بود :| تو سیاسی ندیدی خخخخخ
    فیلت بامبو می خوره؟ منم می خوام بیام ببینم P:
    می خوام ببینم پشتکارت در چه حده و چند روزه اینجا رو هم به باد فیل می دی! :|
    (عجب چیزی گفتم! :|)

    در کل پستت خیلی جالب انگیز بود...به جز قسمت آخرش...
    بامزه ترینش هم شک کردن خودت به چینی بودن خودته! :)
    پاسخ:
    خخخخخخ! نه دیگه قول دادم از پست بعدی سیاسی ننویسم اینجا
    + باد فیل •_• عجب!!!

    مرسی :)
    که اینطور!
    پاسخ:
    D:
  • کنت دراکولا
  • همه مون باهم فرق داریم و این درحالیه که هممون شبیه همیم!:)))
    +
    پاسخ:
    آره دقیقا
    اون + چیه؟ :/
  • 🍁 غزاله زند
  • همش چین چین چین! 😂
    آخرش چین میاد از پست‌هامون کپی میکنه،به چینی ترجمه میکنه و میره! 😂
    پاسخ:
    نامردا بعضی وبلاگارو کپی می کنن! به خدا دیدم که می گم!!!
  • ஜ miss fatemeh ஜ
  • وژدانا قصدت از گذاشتن این پست چیزی فراتر از اسکل کردن ما بود؟! :|
    نه وژدانا پرسیدم :|

    +تو هنوز درس عبرت نگرفتی بچه؟!میخوای اینم مثل قبلی بریزن بندازن تو گونی؟! =__=
    یکم خودتو کنترل کن انقد نرو تو فار سیاست برادر من =__=
    عه =__=
    هی من باید حرص بخورم از دستش =__=
    پاسخ:
    چون وژدانا پرسیدی راستشو می گم، یه ضرب المثل چینی هست که می گه «ژیا کو پی را»

    + ببخشید! :| من که گفتم از پست بعدی درست می شه، فقط یه کم دل خور بودم خودمو تخلیه کردم P:
  • سام نجفی نیا
  • عالی دوست من
  • خانوم ربات
  • وا چرا خواننده بیشعور باشه :/

    نویسنده ای ک بی شعوره .. بی شعورانه مینویسه
    ژن بیشعوری داره !!

    چطوری ب یکی با شعوری یاد بده ://
    پاسخ:
    هست دیگه! شما رباتی، شعور داری، آدما ندارن -_-

    یعنی شما می گیره عبید زاکانی و ایرج میرزا و سعدی بی شعور بودند؟

    نمی دونم!! بعضیا می کن امکان پذیره
  • ஜ miss fatemeh ஜ
  • زیرنویس بده برادر اینجوری که هیچی حالیم نشد :|

    +حالا ایندفعه می بخشمت ولی دیگه تکرار نشه ها =__=
    پاسخ:
    دیگه دیگه «خنده شیطانی» 😈

    + مغسی، بونژو :))
  • ஜ miss fatemeh ஜ
  • وااااااع :|
    زشته آقا وژدانا پرسیدم.رعایت کن =__=
    پاسخ:
    خخخخخ! منم وژدانی گفتم P:
  • خانوم ربات
  • :/
    اون بزرگان ( خخ) ک بیشعور نبودن : |

    منظورت ی چیزی مث : ادب از ک آموختی از بی ادبان

    هست ؟!
    هممم... بی شعوری اصن ی چیز دیگس !
    خخخخ طرف نمیفهمه شعووور نداره

    میدونی .. ی چیز دیگس لامصصب !
    پاسخ:
    دقیقا همون ادب از ک آموختی!!
    نظر شما هم نظریه!! :/
  • ஜ miss fatemeh ஜ
  • اصن قهر میکنم... -___-
    پاسخ:
    گریه م می گیره :( P:
  • ஜ miss fatemeh ஜ
  • جیغ ببخشید گریت نگیره لطفا o_o :)
    پاسخ:
    این دفعه رو زیر سیبیلی رد می کنم :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">